Interviu cu Miss și Mister Boboc 2014

Posted: 5 Ianuarie 2015 in „Aripi Tinere”, Diverse
Etichete:, , , ,

Cu ocazia Balului Bobocilor, am realizat un scurt interviu avându-i în prim-plan pe marii câștigători ai serii de 24 Octombrie 2014, și anume Bianca Lungu (Miss Boboc), respectiv Costel Nălbaru (Mister Boboc).

R: Care consideri că a fost punctul tău forte în acest bal?
Miss: După părerea mea, punctul meu forte a fost încrederea.
Mister: Punctul meu forte a fost și este ambiția de a obține succesul în tot ceea ce îmi propun.

R: Dacă tu nu ai fi obținut premiul cel mare, cine crezi că l-ar fi meritat?
Miss: Dacă nu aș fi luat eu premiul cel mare, consider că Ana-Maria l-ar fi meritat.
Mister: Din punctul meu de vedere, premiul cel mare l-ar fi meritat Samir.

R: Care sunt, în opinia ta, principalele calități ale unui câștigător?
Miss: În opinia mea, principalele calități ale unui câștigător sunt încrederea în sine și dorința de a fi cel mai bun.
Mister: În opinia mea, prinicipalele calități ale unui câștigător sunt caracterul de învingător, dorința de a realiza ceva în plus față de ceilalți concurenți și, nu în ultimul rând, fairplay-ul.

R: S-a schimbat ceva în viața ta după bal? Dacă da, ce?
Miss: După bal au apărut în viața mea noi prieteni.
Mister: După ce am câștigat balul, viața mea s-a schimbat în bine. Pe lângă faptul că mi-am făcut noi prieteni, fetele mă văd cu alți ochi pe lângă prietenii mei.

R:În final, aș dori să adresați un mesaj cititorilor acestei reviste.
Miss: Mesajul meu pentru cititori este să rămâneți mereu încrezători, să fiți mereu voi înșivă și să nu renunțați niciodată la ceea ce v-ați propus!
Mister: Dragi cititori, vreau să vă spun să vă ascultați inima în momentele grele și să vă gândiți de două ori înainte de a face un lucru.

*Interviu publicat în revista „Aripi Tinere” – numărul 31, ianuarie 2015

Lasă un răspuns

