Experiment liric de sărbători

Posted: 3 Ianuarie 2015 in Activitate literară, „Aripi Tinere”
Etichete:, , , ,

Începutul unui nou an aduce, odată cu perspective asupra unui viitor mai bun, reluarea anului școlar în curs. Ocazie cu care am decis să fac puțină ordine printre portofolii și caiete. Scotocind cu atenție prin ghiozdanul uitat de vreme și de timp încă din prima zi a vacanței, am găsit o poezie în limba engleză, pe care am realizat-o cu un motiv totul special. Și anume să nu iau un 2 chiar înainte de vacanță.

În spiritul sărbătorilor, doamna profesoară ne-a propus ca temă de lucru în clasă o poezie de cel puțin două strofe pe tema sărbătorilor de iarnă. În ciuda faptului că talentul meu în ceea ce privește operele cu caracter liric este total inexistent, am decis să încerc totuși. Rezultatul nu a fost deloc o artă poetică modernă și în niciun caz o odă adusă accederii omului spre idealul existențial. Poezia de mai jos reprezintă perioada Crăciunului, văzută într-o viziune ceva mai altfel, dincolo de magia colindelor și cu o înclinație spre fenomenele care, an de an, au loc în România secolului 21 în pragul sărbătorii. Plus o tentă ironică. Sper să vă placă.

The „Magic” of Christmas

 

Parking spots filled ‘till the ground,

Fireworks to buy from all around,

The authorities, surprised by the snow on the road,

Christmas, my god, the weather’s so cold!

 

„Home Alone” is on TV,

Hrușcă’s „ler” for us to see,

Fuego’s mom, decorating the tree,

It’s Christmas. Finally!

 

„Amuzantă și realistă în același timp”, a fost reacția doamnei profesoare. Vouă cum vi se pare?

P.S: Cumva, semi-tentativa mea de pamflet a reușit să prindă un loc în revista liceului. Lucru care nu poate decât să mă bucure…cred.

Lasă un răspuns

