Lucrarea dispărută

Posted: 28 Aprilie 2012 in Diverse
Etichete:, , , ,

În viaţa fiecărui om apar, la un moment dat, întâmplări cu un sâmbure de haz, întâmplări de care îţi aduci cu plăcere aminte chiar şi după mult timp. Deşi am crezut pentru mult timp că datorită stilului meu sunt excepţie de la regulă, iată că am păţit-o şi eu.

Era ora de biologie. Prima oră după o vacanţă mult prea scurtă. Domnul profesor ne adusese nişte lucrări pe care le-am susţinut înainte de vacanţă, lucrări de care, sincer să fiu, uitasem. În timp ce un coleg împărţea lucrările fiecărui elev, eu eram „ocupat” cu cartea şi caietul, completând nişte detalii. La un moment dat, îl văd pe colegul meu că se apropie cu lucrarea mea, o pune pe bancă, iar apoi se întoarce la locul său. Când să văd lucrarea…dispăruse! Parcă se evaporase. Nu era nici în bancă, nici pe jos, nici alţi colegi nu puseseră mâinile pe ea…atunci unde este? Întreb în stânga, în dreapta..nimeni! Nimeni nu avea lucrarea mea. Deşi ştiam că nu e vina lui că a dispărut, îmi întreb colegul dacă a pus lucrarea pe bancă, deşi ştiam că voi auzi răspunsul aşteptat: „DA!” Îi spun domnului profesor că nu îmi găsesc lucrarea. Ca orice profesor, mă întreabă dacă mi-am scris numele pe ea. „Bineînţeles”, îi răspund. Atunci unde este? Nimeni nu ştie, nici măcar eu. Iar apoi domnul profesor îmi spune, cu mirare în voce:

„În 28 de ani, de când sunt în învăţământ, n-am mai văzut să dispară unui elev lucrarea de pe bancă”

Bineînţeles, îmi venea să intru în pământ de ruşine. Dar încerc să trec peste acest moment şi continui căutările. Am căutat până şi în ghiozdan, deşi era inutil. Observând că lucrarea nu doreşte să iasă din ascunzişul ei neştiut de nicio fiinţă prezentă în clasă, domnul profesor îmi spune, mai în glumă, mai în serios:

„Ştii,  pentru pierderea lucrării se dă nota 4…de fapt care 4, se dă 1…”

Cred că atunci era cel mai potrivit moment să îmi fac griji. Însă ştiam că domnul profesor îmi cunoştea nota de la lucrare, şi mai ştiam că acea foaie va apărea odată şi odată. Moment în care o voce din spatele clasei spune:

„Abia aştept s-o văd şi pe asta!” – bineînţeles, ironic.

Acum vine ultima încercare de a mai găsi lucrarea. Domnul profesor avea puse deoparte nişte lucrări fără nume. Aruncând un ochi, observ scrisul meu pe una dintre ele şi îi spun domnului profesor: „Asta e lucrarea”, în timp ce prin mintea mea trecea o singură întrebare: „Dar cum s-a întâmplat de nu mi-am scris numele…?”

La urma urmei, totul a fost bine. Totuşi, nici acum nu înţeleg cum am uitat să-mi scriu numele pe lucrare.

Notă* : Dacă această lucrare nu v-a adus acea stare de amuzament la care vă aşteptaţi, este pentru că la capitolul „relatarea unor întâmplări amuzante” nu stau prea bine. Alţii se descurcă infinit mai bine la aşa ceva.

Comentarii
  1. Adda Sunnii spune:

    Cum să nu râzi? :)) Doaamnee.. Cred că Emmei îi aparținea ironia, zic și eu așa.. La urma urmei, totul e bine când se termină cu bine… (Dacă se termina cu un punct în plus pentru amuzament era și mai bine). Apropo, nici „alții” nu se descurcă prea bine la capitolul ăla..Oricum, mersi. Felicitări pentru postare, merită nota 11 și probabil și lucrarea merita aceeași notă.

    P.S.: Acest cititor așteaptă cu sufletul, inima, rinichii, plămânii, stomacul și intestinele la gură următoarea postare amuzantă. Dorința e maximă. Vorba unei prezentatoare: uneori se întâmplă să se împlinească..

    • Raul Săran spune:

      Ironia nu ii aparţinea Emmei, iar următoarea postare amuzantă…cine ştie când va urma (probabil cât mai repede, posibil după mult timp). Lucrarea a fost de nota 9, nota pe care am şi obţinut-o. Mersi de suşţinere! 🙂

      P.S : „Alţii” se pricep mult mai bine, altfel nu-mi „oboseam” tastatura sa scriu asta 🙂

  2. Valentina spune:

    Extraterestri, extraterestriiii!!

  3. Florina spune:

    adica eu ! eu am zis asta ! Raul …te pun la platit drepturi de autor!

Lasă un răspuns

