Nick Vujicic – un exemplu demn de urmat

Posted: 24 Ianuarie 2012 in Diverse
Etichete:, , , , , ,

Imaginaţi-vă cum ar fi viaţa fără mâini. Fără a putea strânge pe cineva în braţe, fără a putea scrie, sau fără a putea simţi lucruri cu degetele…

Acum încercaţi să vă imaginaţi cum ar fi viaţa fără picioare. Nu ne-am mai putea deplasa, n-am mai putea dansa, fugi…

Viaţa fără aceste membre ar fi extrem de grea, nu-i aşa? Acum gândiţi-vă cum ar fi viaţa dacă nu am avea nici mâini, nici picioare! Un calvar, o mare greutate, ceva care ţine de domeniul imposibilului, am putea spune. Însă există un om care, în ciuda acestor lucruri, este fericit.
Cine este Nick Vujicic?

Nicholas James Vujicic, pe numele său complet, este un predicator. Însă este unul ceva mai diferit decât ceilalţi. Din păcate, acesta a fost născut cu sindromul Tetra-amelia, o afecţiune extrem de rară, caracterizată prin lipsa celor 4 membre. Totuşi, acest om a găsit puterea de a trece peste acest handicap şi a găsit puterea să spună „sunt fericit”. A înfiinţat fundaţia „Life Without Limbs (Viaţă Fără Membre) la vârsta de 17 ani. Acesta a ţinut discursuri în toată lumea despre persoanele cu dizabilităţi, speranţă şi nu în ultimul rând, găsirea sensului în viaţă. Cu o atitudine pozitivă, acest om îi învaţă pe cei ce îl ascultă să nu renunţe niciodată!

Am decis să vă prezint câteva video-uri cu acesta. Pe mine omul acesta m-a impresionat enorm:

Mai multe detalii despre Nick puteţi găsi pe site-ul fundaţiei, şi pe pagina de Facebook.

Acest om, în ciuda handicapului său, găseşte puterea să spună: „Iubesc să-mi trăiesc viaţa, sunt fericit”! Noi, ceilalţi, de ce n-am putea?

Comentarii
  1. Stefania spune:

    Cel mai bun exemplu de urmat… de la Nicholas James Vujicic putem invata cea mai buna lectie de viata.

    O seara frumoasa Raul! 🙂

  2. Ionela spune:

    deci …. sunt mai mult decat uimita!! bravo lui si chiar e un exemplu … 🙂

  3. Theodor Negru spune:

    Am vazut videoclipul cu mult timp in urma, am scris chiar un articol dar nu am postat videoclipul punand doar un link cu blogul unde l-am vazut prima oara!
    Acest om este uimitor.Cel mai mult m-a impresionat faptul ca acest om zambeste…si se bucura din plin de viata,lucru pe care multi il uitam…destul de des,din pacate!
    Toata stima!

Lasă un răspuns

