Andrei Leonte a câştigat concursul X Factor România

Posted: 3 Ianuarie 2012 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

N-a durat mult până să ia sfârşit şi celălalt talent-show care caută voci, şi anume X Factor. Iar în final, marele premiu de 200.000 de euro (care este, de-altfel, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune româneşti), oferit de Orange, a fost câştigat de Andrei Leonte. Acesta făcea parte din echipa lui Mihai Morar, şi anume echipa celor sub 25 de ani. Câştigătorul a avut doi adversari puternici în finală, aceştia fiind Alin Văduva şi Iulian Vasile, ambii făcând parte din echipa lui Adrian Sînă, echipa celor peste 25 de ani. Paula Seling, îndrumătoarea grupurilor, n-a avut reprezentanţi în finală.

Nu ştiu dacă Andrei Leonte merita să câştige premiul. Nu am urmărit acest show cu prea mare interes (defapt nu l-am prea urmărit), din simplul motiv că „Vocea” sa mi s-a părut mult peste calitatea X Factor-ului. Totuşi, am avut privilegiul de a vedea o premieră mondială la acest show: o concurenta Diana Hetea, intrată la duel, nu a putut să cânte melodia de salvare datorită unor probleme medicale. Conform regulamentului,  producătorii au difuzat un filmuleţ cu fragmente din toate piesele interpretate la galele live. Deşi nu putea şi nu avea permisiunea medicilor de a cânta, aceasta a fost uşor „forţată” de Paula Seling să cânte ceva. Concurenta a trecut cu bine de acest duel, urmând ca apoi să fie eliminată într-un altul.

 

 

Clasament final:

 

1. Andrei Leonte

2. Alin Văduva

3. Iulian Vasile

 

 

Am ales câteva momente care mi-au plăcut:

 

Răzvan şi Dani anunţă câştigătorul

Laurenţiu Duţă & studenţii X Factor – Amintirile

Andrei Leonte – Someone like you

Alin Văduva & Vunk – Pleacă

Andrei Leonte şi Tudor Chirilă – Vama Veche

Andrei Leonte – 18 ani

Alin Văduva – Cerul

Diana Hetea alege să nu cânte la duel – premieră mondială la X Factor!

Diana Hetea alege să cânte un fragment dintr-o piesă, în ciuda problemelor de sănătate

T&L – Bring me to life

Andrei Leonte – Moves like jagger

Andrei Leonte – It’s my life

Alin Văduva – Fairytale gone bad

 

Una peste alta, un show bun, în opinia mea. Pentru mine, nu la fel de bun ca şi „Vocea României”, dar unul reuşit. Poate o să acord mai multă atenţie sezonului 2.

 

Cum era de aşteptat, nici acest show nu a scăpat de critici şi comentarii care au vizat atât câştigătorul, dar şi unele decizii luate de-a lungul emisiunii. E şi normal, deoarece nu poate fi mulţumită toată lumea. Un exemplu ar fi faptul că Andrei Leonte a câştigat datorită faptului că Mihai Morar face parte din trustul Antena. Discuţii pe această temă sunt, probabil, şi în ziua de astăzi. Mă întreb: oare se va întâmpla vreodată ca la o emisiune de genul acesta să nu existe îndoieli sau speculaţii?

Comentarii
  1. Adda Sunnii spune:

    Bravo lor 🙂 Frumos articol!

  2. Teo Negură spune:

    O merita din plin, si este, inclin sa cred, ca om de radio amator, mai bun decat Stefan Stan, ue e vorba de mai mult marketing decat putilinta vocala…

  3. diana bizoc spune:

    articolul tau m-a facut sa-mi doresc a-l asculta pe Andrei Leonte in toate galele, nu il ascultasem decat in doua dintre ele cred, fiindca nu am urmarit intreg concursul. in opinia mea canta destul de bine. si felicitari, dragut articol!

    • Raul Săran spune:

      Mă bucur că îmi apreciezi articolul, Diana. Dacă vrei să asculţi melodiile lui Andrei, ţi le recomand pe cele postate de mine în articol. În opinia mea, sunt cele mai bune.

Lasă un răspuns

