Ştefan Stan este câştigătorul concursului „Vocea României”

Posted: 27 Decembrie 2011 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , ,

A fost un show nemaipomenit. Şi sunt convins că nu sunt singurul care spune asta. Pro TV-ul a dat lovitura din nou. Iar la capătul acestui show, câştigătorul este nimeni altul decât cel care l-a reprezentat pe Smiley în finală, şi anume Ştefan Stan!

E greu de spus dacă merita sau nu să devină „Vocea României”, deşi mie mi se pare o decizie corectă, faţă de dubiile de la „Românii au talent”. Însă voturile publicului au decis, iar decizia e definitivă şi irevocabilă. După un drum lung şi anevoios de 4 luni pe calea muzicii (am început să vorbesc ca şi Pavel Bartoş!), au rămas doar 4 reprezentanţi ai fiecărui antrenor. Astfel, Horia Brenciu a mers până la capăt cu Iuliana Puşchilă, Marius Moga a mizat pe Cristian Sanda, Loredana, cu suportul celor care au votat, a ajuns în finală cu al ei „îngeraş”, Dragoş Chircu, iar Smiley a avut asul în mânecă, acesta fiind reprezentat de câştigător.

 

Deşi au fost multe momente frumoase în această emisiune, mi-am permis să aleg câteva:

Pavel Bartoş citeşte numele câştigătorului

Andra şi Ştefan Stan – Vivo per lei

Cristian Sanda şi Felicia Filip – Adagio

Dragoş Chircu – You raise me up

Ştefan Stan – Hai acasă

Dragoş Chircu – Vorbe care dor

Liviu Teodorescu – În lipsa mea

Horia Brenciu şi Loredana – Mi-e dor de tine

Liviu Teodorescu – Right Here Waiting

Anthony Icuagu – Man in the mirror

Oana Radu – Someone like you

Anthony Icuagu – Down

 

Ce mi-a plăcut la acest show, sau lucruri pe care le pot numi „avantaje”:

– Pavel Bartoş. Aici acord un mare + Pro TV-ului. Pavel a fost mai mult decât potrivit pentru postul de prezentator, lucru care s-a observat foarte uşor. Cu carisma şi talentul său actoricesc, adăugând aici micile „dispute” cu antrenorii, Bartoş a fost omul potrivit la locul potrivit, fiind ajutat de Roxana Ionescu şi „Vocea telespectatorilor”, reporterul din culise.

– Antrenorii. Smiley, Moga, Loredana şi Brenciu au fost, în opinia mea, cei mai potriviţi pentru acest show. Cunoscând fiecare „cu ce se mănâncă muzica”, aceştia au transmis secretele lor concurenţilor, lucru care s-a observat etapă după etapă.

– Probele. Aici este meritul celor care au creat formatul emisiunii „The Voice”. De la „audiţiile pe nevăzute” şi până la duel sau semifinale, unde atât votul publicului, cât şi al antrenorului contează.

– Invitaţii speciali. Din nou sunt nevoit să acord un mare +. Rea Garvey, solistul trupei Reamonn, Ben Saunders, câştigător la „Vocea Olandei”, Sunrise Avenue, Mohombi, Andra, Felicia Filip, Voltaj. Într-un cuvânt, spectacol.

 

Ce nu mi-a plăcut la acest show, sau lucruri pe care le pot numi „dezavantaje”:

– Iulian Canaf. Poate nu am eu gusturi muzicale prea rafinate, dar mie nu mi-a plăcut de el. Însă Loredana i-a dat aripi. Aripi care au fost, până la urmă, prea mici pentru a fi comparate cu aripile „îngeraşului” Dragoş Chircu, care a fost preferat de publicul majoritar în semifinale. Cel puţin a recunoscut că nu avea cum să devină „Vocea României”.

–  Pauzele publicitare prea dese, tipic pentru show-ul cu cea mai mare audienţă.

Una peste alta, a fost un show foarte reuşit, zic eu. Bineînţeles, ca la români, s-au găsit contestatari sau cârcotaşi care să declare că a fost făcătură, că Pro TV-ul a „umblat” la voturi, că a fost stabilit ca Ştefan Stan să câştige, pentru că Smiley e imaginea Cosmote, ba că premiul de 100. 000 de euro oferit de firma de telefonie va fi împărţit intre Smiley, Ştefan Stan şi o parte va reveni la Cosmote, ba că premiul va fi împărţit între concurenţi… Există dovezi concrete? Eu, unul, m-am săturat până peste cap de discuţii peste discuţii. Au fost şi la „Românii au talent” şi o să tot fie, deoarece nu toată lumea poate fi mulţumită de rezultat. Mă întreb dacă va contesta cineva câştigătorul de la X Factor…

Poate Ştefan Stan nu merita să câştige. Poate ceilalţi erau mai buni decât el. Opinia diferă de la persoană la persoană. Însă câştigătorul nu se schimbă. Eu sunt mulţumit. Voi ce credeţi?

Comentarii
  1. Adda Sunnii spune:

    Bravo lui! Cred că a meritat! Şi bravo ţie, Raul, o postare superbă, ca de obicei, ţine-o tot aşa! !!

  2. Stefania spune:

    Felicitari pentru postare Raul … Stefan Stan si-a meritat premiul. 🙂

    O seara frumoasa Raul! 🙂

Lasă un răspuns

