Vulnerabilitate în Yahoo Messenger care îţi schimbă statusul – cum să te asiguri că rămâi cu statusul „curat”

Posted: 2 Decembrie 2011 in Diverse
Etichete:, ,

Se pare că, de ceva timp, numeroşi „binefăcători” au creat o pagină web, pe care pot schimba statusul oricui în Yahoo! Messenger. La început am crezut că e un virus, dar nu e nici pe departe aşa. Din fericire, cei de la Faravirusi.com au venit cu soluţia.

 

Citez:

 

O noua vulnerabilitate in Yahoo! messenger permite oricui sa-ti schimbe statusul. Cum se face asta? Foarte simplu.

Unul din site-urile care exploateaza bug-ul de securitate este http://www.ymland.com/status-changer, unde prin simpla introducere a ID-ului, a noului status si a unui cod de verificare poti schimba statusul oricarei persoane.

O solutie temporara pentru a nu va trezi cu statusuri indecente sau de orice alta natura este sa navigati in Yahoo! Messenger la Preferences->Ignore List-> si bifati prima casuta “Ignore anyone who is not in my Yahoo! Contacts.”

 

 

Sursa

 

 

Mulţumiri celor de la Faravirusi.com pentru soluţie.

 

 

 

 

Off-topic: Aţi remarcat noul „look” al Youtube-ului?

Comentarii
  1. Stefania spune:

    Foarte interesant subiectul atins de tine Raul…

    O zi minunata iti doresc Raul ! 🙂

  2. Toma spune:

    Foarte bun acest articol.Multumesc! m-ai ajutat foarte mult :).

  3. Adda Sunnii spune:

    Mulțumim frumos pentru soluție! Din nou, un articol foarte bun, e din ce în ce mai frumos blogul tău, mereu o plăcere pentru cititori. Baftă în continuare!

  4. Flavia A. spune:

    Am patit-o acum seara. Norocul meu (sa zic asa) a fost ca nu era nimic obsecen in statusul modificat de ei asa cum a patit-o cineva din lista mea de prieteni :)))

    PS: E misto noul „look” al youtube-ului, sper sa nu intampin greutati din cauza lui

    • Raul Săran spune:

      Ce pot să spun, ai scăpat uşor…cât despre noul „look” al Youtube-ului, eu unul nu am întâmpinat greutăţi din cauza lui (şi n-am cine ştie ce rachetă spaţială de calculator, dimpotrivă 🙂 )

  5. catalin spune:

    Foarte frumos , dar si eu am patit-o si stiu cum e :(( !!!

Lasă un răspuns

