O aplicaţie BBC îţi permite să descoperi a câta persoană din lume ai fost atunci când te-ai născut

Posted: 28 Octombrie 2011 in Diverse
Etichete:, , ,

Ştiu, sună amuzant, sună dubios, sună ciudat, însă mi s-a părut destul de interesant. În vremea în care toată lumea aşteaptă să se nască persoana cu numărul 7.000.000.000 (7 miliarde), postul de televiziune BBC a lansat o aplicaţie care îţi permite să descoperi a câta persoană din lume ai fost născută, precum şi a câta/al câtelea te-ai născut de la începutul istoriei încoace. Această aplicaţie se bazează pe data naşterii, ţara de provenienţă şi sex. Include doar persoanele născute după 1910 şi numai ţările a căror populaţie numără 100.000 de locuitori. Cei curioşi pot afla aici aceste date. Am încercat şi eu această aplicaţie. În cazul meu, rezultatele au fost următoarele:

 

 

 

When you were born, you were the:

5,805,137,964th person alive on Earth

81,179,810,981st person to have lived since history began”

 

 

 

 

 

 

Sincer, nu vă pot spune dacă datele sunt adevărate, însă mi s-a părut ceva amuzant. Vouă ce v-a „arătat” această aplicaţie?

Comentarii
  1. Ema spune:

    BBC-The British Broadcasting Corporation nu stiu ce sa zic …

  2. […] in timp ce eram pe homepageul celor de la wordpress am vazut un post tare interesant, si anume: “O aplicaţie BBC îţi permite să descoperi a câta persoană din lume ai fost atunci când …- interesant, […]

  3. pisicaru spune:

    Interesant subiectul. O zi faina.

Lasă un răspuns

