Au fost şi Zilele Oraşului Simeria…

Posted: 29 August 2011 in Muzică
Etichete:, ,

… şi au trecut, fără să lase prea mare lucru în urmă. Sau, cel puţin, aşa mi s-a părut. Poate e din cauza faptului că am ratat primele 2 zile, datorită faptului că eram plecat departe de casă.

 

Vineri, muzică populară. Seara, recital…Nicoleta Voica.

 

Sâmbătă, formaţii locale de rock.

 

Duminică, ziua în care m-am întors acasă, atmosfera a fost întreţinută de formaţiile Riff şi Legendele Muzicii Rock, IRIS. Aceştia au urcat pe scenă în jurul orei 22:00.

 

Mai jos aveţi o înregistrare din timpul concertului. Sonorizarea mi s-a părut destul de slabă.

 

 

 

 

 

 

Seara s-a încheiat în jurul orei 23:15, cu un superb foc de artificii.

 

 

Din respect pentru cei ce au fost, sunt şi vor fi IRIS, am adăugat următoarele melodii în playlist:

 

– Baby

– De vei pleca

– Maxima

 

 

P.S : Vă mulţumesc pentru toate vizitele de până acum. Datorită vouă, am depăşit 2000 de vizualizări. Mulţumesc! RESPECT!

Comentarii
  1. Theodor spune:

    Chiar frumos, asta inseamna adevarata muzica buna!Nu guta sau salama…nu ma mir sa para si parizer in curand! 😀

    • Raul Săran spune:

      Să ne ferească bunul Dumnezeu de alte specimene! Cât despre concert, a fost cât de cât reuşit, în ciuda sonorizării de toată jena… Păcat că au stat doar o oră!

  2. Theodor spune:

    In urma cu ceva timp au fost zilele comunei Bradu(eu fiind din Pitesti)…unde a cantat loredana Groza, nu se intelegea aproape nimic, absolut nimic…totul era o mare vajaiala…
    Dar, au avut un foc de artificii la ora 23:00 care a fost reusit!

    • Raul Săran spune:

      Cam aşa a stat treaba şi cu IRIS, doar că…acolo am înţeles ce cântau. Defapt, se înţelegea, dar se auzea …. Bine, eu am stat în faţa scenei. Dar oriunde aş fi stat (deoarece nu am fost de la începutul concertului în faţa scenei) se înţelegea ce cântă, dar…cum am spus mai sus, se auzea ……

Lasă un răspuns

