Când teribilismul îşi arată colţii…

Posted: 22 August 2011 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , ,

…moartea îşi numără victimele.

 

Este vorba de un tânăr din oraşul meu. Se numea Adrian (pentru prieteni, China). Locuia la vreo câteva străzi distanţă de mine. Iar motivul pentru care vorbesc la trecut este unul cât se poate de trist. Acest tânăr a trecut la Ceruri în data de 18 August 2011, într-un mod cât se poate de crud. Povestea începe cu 3 săptămâni în urmă, când băiatul îşi achiziţionează (cumpără) o motocicletă. Pentru a nu afla nimeni, acesta îşi ţine proaspăta investiţie la cel mai bun prieten. Peste ceva timp, el se înscrie într-o asociaţie de motociclişti. Iar în data de 18 August, Adrian pleacă, fără să ştie, pe ultimul drum, alături de noii săi prieteni. Acesta conducea, în urma spuselor Inspectoratului de Poliţie a judeţului Timiş, „din direcţia Deva spre Făget”. A ajuns în localitatea Coşeviţa. Un traseu plin de curbe. Acul indicatorului de viteză de pe motocicleta lui Adrian s-a blocat la 137 km/h. Nu s-a putut adapta vitezei în curbă, aşa că a intrat pe contrasens, direct în faţa unui TIR. Impactul a fost mortal. Adrian a decedat pe loc, iar alte 2 persoane au fost rănite. Din păcate, a fost singurul decedat. După spusele apropiaţilor, şi-a depăşit toţi prietenii în ultima clipă, în aceeaşi ultimă clipă în care a văzut şi TIR-ul venind. Mi-e greu s-o spun, dar destinul său s-a împlinit. Din păcate, aşa i-a fost scrisă soarta…

 

 

Din păcate, nu am participat la înmormântare. Însă, de pe un geam al locuinţei mele, geamul din camera mea, cel care are vedere spre stradă, am putut vedea ieri, 21 August 2011, nu mai puţin de 27 de motociclete, şi un număr cel puţin dublu de motociclişti. Toţi prietenii săi de la asociaţie au venit să-l conducă pe ultimul drum. În spatele lor, celelalte persoane care l-au cunoscut, rude sau prieteni, au venit să îi aducă un ultim omagiu. Afară era o căldură infernală, dar asta nu conta. Pentru cei dragi, cei care l-au cunoscut, acest detaliu era unul neînsemnat. Mă întreb, oare cum mai suportau părinţii să audă acel zgomot de motocicletă, care a ucis singurul lor copil? Este o durere cumplită…

 

 

Ieri, 21 August, Adrian urma să împlinească 21 de ani. Ieri, 21 August, Adrian a fost condus pe ultimul drum…

 

 

ODIHNEASCĂ-SE ÎN PACE!

Comentarii
  1. Sîrbu Sorin spune:

    mda….asta este.Am fost la inmormantare.Mi-a placut ca a fost totul organizat.

  2. Dumnezeu sa il ierte pe cel care a fost Adrian P….Vei ramane vesnic in amintirea noastra

  3. Theodor spune:

    Imi pare rau sa aud asta.D-zeu sa-l ierte!
    Nu imi plac motoarele si nici nu cred ca o sa-mi plac vreodata, poate ma ”dau” si eu odata, dar nu mai mult.In schimb sunt nedespartit de al ”autovehicul”…bicicleta.
    Este ecologica, nu risti aproape nimic si te mai si menti sanatos.
    R.I.P!

  4. […] Blogul lui Raul Mai multe…despre… Blogul lui Teo Biceginatura Samsara Alex Ciprian Share this:Like this:LikeBe the first to like this post. […]

  5. yousef59 spune:

    Foarte trista veste…pentru parintii lui durerea nu cred ca poate fi descrisa in cuvinte…cat despre organizare…”fast”nu mai rezolva nimic…

  6. Raul Săran spune:

    Sa speram, Theodor. Sa speram…

  7. ovidiu spune:

    am fost coleg cu el 1 an si ceva.Am tinut la el aproape ca la copii mei ,avea un suflet bun,nu era cazul ca sa se intample asa ceva.doar cei mai apropiati lui au stiut cat de mult si-a dorit motorul ala.am fost singurul din firma care a stiut ca face scoala pentru motociclete si poate primul care a vazut motocicleta aia blestemata.nu mai am cuvinte…………………………Dumnezeu sa il ierte si sa ii odihneasca sufletul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. […] blog interesant tara vorbelor in vant blogul lui Raul; Teo Share this:Like this:LikeBe the first to like this […]

Lasă un răspuns

