De azi, deţin teren virtual pe Marte!

Posted: 26 Iulie 2011 in Diverse
Etichete:, , ,

E doar o chestie amuzantă, de care am dat acum ceva timp. Ştiu, ştiu, cred că e veche, dar…mi s-a părut interesantă. Puteţi face rost de „aşa ceva” pe site-ul  marte.smileyonline.ro. Eu deţin teren în „ZONA CU TOATE VISELE ÎMPLINITE” . Mai sunt şi alte zone, dar… aceasta este zona pe care am considerat-o cea mai apropiată de gândurile mele.

 

 

Mai jos, documentul:

 

 

 

 

 

 

Sper să vă placă!

 

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    hai că m-ai făcut curioasă. mă duc şi eu… la smile.ro pentru că pe lună chiar nu m-ar interesa să ajung. dar nu pot călători direct de la tine. ştii de ce? şi mie mi se întâmplă la fel.
    spor-t.

  2. […] iată, salvatorul meu, prietenul mai nou (vezi, nu trebuie să fii cine ştie de când prieten cu cineva, e destul să fii prieten şi gata […]

  3. Theodor spune:

    Frumos, cred ca imi iau si eu.

  4. Adda spune:

    :)) Foarte bine Raul, bun articol 🙂 Foarte bun, chiar. Mulțam de idee, am și eu teren :))

Lasă un răspuns

