Pasul 15

Posted: 9 Iulie 2011 in Diverse
Etichete:, , , , , , ,

Se întâmplă oricui, o singură dată pe an. Este acea zi în care suntem deasupra tuturor, şi nimic altceva nu contează. Doar noi. Simţim că suntem personajele principale ale unui nou episod al vieţii noastre. O zi. Ei bine, acea zi a apărut şi pentru mine. Nu exact ca în descrierea de mai sus, dar e ceva asemănător. Azi, 9 iulie 2011, calendarul vieţii îmi indică vârsta de 15 ani. Ce înseamnă asta? Păi, clasa a IX-a, adică primul pas în viaţa de liceean (sau licean, am găsit ambele variante ca fiind corecte şi folosite), de acum pot să mă uit la filme care au în colţul din dreapta jos bulinuţa aceea în care scrie cifra 15 (de parcă nu aş fi făcut-o şi până acum, un film de acţiune şi un Scary Movie tot am mai vizionat…), un an de când am buletin… Mda, poate. Dar, cel mai important, este un semn că Dumnezeu s-a îndurat de mine şi mi-a mai oferit o şansă. Acum, mă aflu la a 15-a şansă. O şansă la ce? La îndeplinirea voii Sale. Ar putea fi ultimul pas al meu, sau unul dintre multele ce ar putea să urmeze. Viaţa e imprevizibilă, orice se poate întâmpla. Revenind la cele „pământeşti”, am realizat că mă aflu la o vârstă destul de controversată. O vârstă pe care cei mici abia o aşteaptă, iar cei trecuţi de prima vârstă o retrăiesc doar cu ajutorul pozelor şi amintirilor. O vârstă la care un adolescent îşi alege drumul în viaţă. O vârstă la care mulţi descoperă viciile şi plăcerile interzise ale acestei lumi (deşi, din păcate, în ziua de astăzi, lucruri de genul acesta se cunosc de la vârste fragede…), şi, mai grav, încep să le practice. O vârstă la care se întâmplă mai multe decât ne-am putea imagina. Sper să supravieţuiesc…scara vieţii se poate clătina! Deşi…nu sunt genul care să fie tentat de viciile astea. Niciodată să nu spui niciodată, dar credinţa te întăreşte! Totul depinde de mine…

O petrecere? Nu va fi. La vârsta asta, nici nu mai are rost… Dorinţe? Sănătate şi reuşită. Cadouri? Nu e nevoie. Poate doar unul. Aş vrea din tot sufletul o victorie a lui Lucian Bute.

Urmează pasul 16…

Comentarii
  1. o virtsa frumoasa!!!mult succes si vise cit mai multe!

  2. Josephine spune:

    Sănătate şi luciditate! Sper să nu te laşi, aşa cum ne lăsăm mai toţi, cotropit de egoism şi de năruirea visurilor comune. Numai bine!

Lasă un răspuns

