Admitere şi medii de admitere…

Posted: 29 Iunie 2011 in Diverse
Etichete:, , , , , , ,

Admitere. Licee. 25 de opţiuni. CE?? Asta m-am întrebat şi eu, în dimineaţa zilei de… azi :), când am fost la şcoală, pentru a mă înscrie la liceu. Mda…aşa mă gândeam şi eu. Ca la noi, la nimeni… în fine. Ajung acolo…trebuie scrise 25 de opţiuni. CÂTE? 25? Ăsta da lucru interesant! Să fii sigur că intri la un liceu, chiar dacă ai luat 1! Mi-a luat vreo jumătate de oră. De ce? Atenţie la profile cu bilingv (puteam să îl dau, să îl am dat, dar …), atenţie ca limba de predare să fie română… verifică atent, de 2-3 ori, să vezi dacă e bine…fii politicos şi lasă-i pe alţii care au venit mai repede în faţă, între timp verifică din nou liceele… În fine, a ieşit bine, până la urmă. Acum trebuie să merg în data de 4 iulie, să văd dacă datele introduse în calculator sunt corecte, iar apoi, în data de 12 iulie, să merg să văd liceul şi profilul unde am fost admis, iar apoi, în data de 15 iulie. să depun dosarele. Românie…statul te macină, pe tine şi pe noi toţi!

 

 

Când am ajuns acasă, am avut plăcerea să găsesc un document cu rezultatele elevilor din tot judeţul. M-am regăsit şi eu, pe locul 582 (din aproape 5000 de elevi), la egalitate cu alţi 10 elevi din judeţ, fiind totodată al 7-lea din şcoală. Pentru mine e suficient. Documentul îl puteţi lua de aici.

 

 

Idealul meu este să ajung jurnalist (poate visez prea departe, însă nu e imposibil să devin unul dintre cei mai buni jurnalişti din România…cu multă muncă, orice e posibil) , de aceea prima mea opţiune a fost liceul din oraşul meu, Simeria (urăsc naveta, de aceea am renunţat la prea-lăudatele licee din Deva), profil Filologie. Apoi o facultate şi…cine ştie. SUCCES TUTUROR!

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    dragul meu, fii sigur că vei ajunge. şi nu un ziarist de felul celor din zilele noastre, ci unul cu tactică. şi să ştii că ai avut mare dreptate în alegerea pe care ai făcut-o. nu trebuie să te oboseşti cu naveta, poţi învăţa frumuşel acasă, exact ce te interesează, poţi să ai pasiunile tale care să te dezvolte, iar liceul la care eşti să fie mândru de tine.
    felicitări pentru locul ocupat, nu trebuie să fii primul pentru a fi felicitat.
    pe de altă parte, râd şi eu de ideea cu 25 de opţiuni. cred că sunt unii elevi care nici nu ştiu să numească trei licee din jurul lor, dar 25.
    vacanţă frumoooooooaaaaaaaaaaaaaasă! o meriţi din plin.

Lasă un răspuns

