Gata, s-a terminat!

Posted: 24 Iunie 2011 in Diverse
Etichete:, , , , , , , , , , , ,

S-a terminat. Toată agitaţia, toate emoţiile, toate frământările au dispărut. Au trecut examenele. E timpul pentru o vacanţă (cam scurtă, ce-i drept), dar binemeritată, după un an care a trecut repede şi s-a terminat cu lacrimi, de bucurie sau de tristeţe. Însă examenele au „fulgerat” tristeţe pentru majoritatea elevilor (din toată ţara), loc pentru fericire găsindu-se mai puţin. Întrebări, răspunsuri, mister… Se întâlnesc pretutindeni pe teritoriul patriei noastre dragi replici precum: „De ce? Meritam mai mult!” sau „Doamne, ce bine că am luat atât, putea fi mai rău…”. Ba chiar am avut marea surpriză să întâlnesc la ştiri o discuţie între 2 „fete”, în stadiu avansat de pitzipoance. O discuţie cât se poate de „inteligentă”, însă am reţinut doar o replică. Nu mai ştiu exact cum era, dar suna cam aşa: ” ce faci fată, mai ai ojă pe unghii?”. Atunci, să nu ne mai mirăm. Nu avem de ce. E drept, subiectele la matematică au fost DEZASTRUOASE (opinia mea proprie şi personală) , eu am luat 6.70, lucru care mi-a „tras” media de admitere muuuuult în jos. La română am luat 9.50, cu media pe 4 ani 9.80, rezultă (un cuvânt devenit vedetă la ora de matematică) media pe cele 2 examene 8.10,  media de admitere la liceu fiind 8.95. E…hai să-i spunem bine, având în vedere că se putea şi mai rău la matematică. Oricum, am avut câte ceva de învăţat din această experienţă. Am învăţat că inteligenţa nu se măsoară în note. Am văzut mulţi elevi inteligenţi, cu note mici. Elevi cu care se poate discuta în acelaşi mod în care am face-o cu un adult. Elevi care gândesc de 2 ori înainte să spună ceva, elevi al căror opinie este demnă de luat în seamă. Nu sunt cuvinte spuse de ciudă, sau de invidie. Dacă ar fi, aş insista mai mult pe acest subiect. Însă acum totul a trecut. Totul s-a dus. Acum e vacanţă. Toată lumea se  gândeşte la vară, la soare, la distracţie, la relaxare…Şi, să nu uităm, există viaţă după examene! Nu e sfârşitul lumii, e o experienţă din care avem ce învăţa! Totul va fi bine, toţi vom intra la liceul în care vrem să studiem în următorii 4 ani!

 

Pentru cei cărora le va fi dor de şcoală, sau de orice amintire din cei 4-8 ani petrecuţi în „ea”:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adio revista „Clopoţel”, revista liceului, „Aripi tinere”, păzea, că vin!

 

 

 

Comentarii

Lasă un răspuns

