Zilele Cetăţii Devei 2011, un adevărat spectacol

Posted: 31 Mai 2011 in Muzică
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Anul acesta, zilele Cetăţii au ţinut ceva mai mult timp. Vreo…6 zile, deoarece acestea s-au suprapus cu o altă sărbătoare a Devei, Gala „Steluţele Cetăţii” şi…1 Iunie, Ziua Copilului. Show-ul a început vineri, 27 Mai, invitaţii speciali fiind: Pepe, Mircea Baniciu şi Compact.

 

 

 

 

Sâmbătă, în data de 28 mai, capul de afiş a fost ţinut de trupele Heaven şi Holograf:

 

 

 

 

 

 

Luni, 30 Mai  a fost seara cea mare. O seară aşteptată de mulţi oameni cu sufletul la gură. În acea seară, Paraziţii şi Voltaj au oferit un spectacol de neuitat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un moment extraordinar al concertului celor din trupa Paraziţii a fost un mesaj simplu:

„Noi încercăm, defapt, să transmitem un mesaj. Nu mai trageţi toate ierburile astea legale, etnobotanice, că vă faceţi praf. Chestiile alea sunt făcute din plante. Dacă vreţi să deveniţi şi voi o plantă, consumaţi. Dar vă puneţi vieţile în pericol.”

Am rămas fără replică. tocmai ei, Paraziţii, care vorbesc despre vicii şi despre toate acestea, să „protesteze” împotriva ierburilor etnobotanice? Mi s-a părut ceva de vis. Atunci am realizat că ei nu sunt chiar atât de neglijenţi prin muzica lor. Ei, totuşi, încearcă să ferească lumea de etnobotanice. Din păcate, mai sunt şi alte vicii…

Acum, vă ofer câteva filmări de la show-ul susţinut de Voltaj:

 

 

 

 

 

 

Menţiuni:

1. Ştiu că nu am pus video-uri pentru fiecare formaţie. De îndată ce voi găsi, voi actualiza acest post.

2. Îmi cer scuze pentru calitatea câtorva dintre video-uri. Puteţi măcar să apreciaţi faptul că oamenii au decis să împărtăşească momente din acest concert cu noi toţi.

3. Ştiu că la video-urile cu Voltaj nu se vede prea bine scena. Încercaţi, totuşi, să vă gândiţi câţi oameni au fost, şi atmosfera pe care au creat-o.

4. În zilele de duminică şi marţi au fost interpreţi de muzică populară şi manele. De ce nu am pus video-uri, puteţi trage voi concluzia…

Comentarii
  1. Florina spune:

    imi pare rau ca nu am fost si la holograf

Lasă un răspuns

